3. lokakuuta 2010

Viikonloppu :DD

Hei vaan ihmiset
Joo eli aattelin nyt pistää koko viikonlopun yhteen nippuun, koska en oo kerenny olla koneella yhtään koko viikonloppuna ko en oo ollu himassa :DD nonii mutta alotetaas!!
      PERJANTAI!!!
Joo oon ollu koko viikonlopun liikenteessä. Pejantai  meni ensin alkupäivä töissä hengaten ja sitten siinä puol 2 lähinki sitten kohti kamppia näkemään ihmisiä ja niitä sit tosiaan oli paljon. Pantonkituli heti ekana vastaan ja sen jälkeen ihmisiä tuliki kuten mun ikioma porkkana haaremi (=Pipsa ja Panda), Yata, Joa, Miki, Anni, Vilma, Juulia, Mursu, Shiny, Reimu ja kaikkii muita kivoi ihmisii =D       Siinä sitte tuliki aika kuluneeks kaikkia siinähän se aika sitten menikin leppoisasti jutellessa esimerkiksi Shinyn kanssa elämäs syvällisimmistä asioista ja heitellen rasisti vitsejä, nii ja tuli sitte Reimuaki pikkuse kidutettuu (sori Reimu) nii ja porkkana haaremiki anto mulle anteeks ja ties vaikka mitä kivaa. 8D
      Noh sitte siinä seittemän jälkeen lähdin matkaamaan kohti Kontulaa jossa siis Pinjan luona kivasti yövyin kaksi yötä :). Noh siinä sitte nähtiin ekaks joku sen kaveri Nea jonka kanssa sitte synty pientä eripuraa heti alkuunsa ja päästiin siittä sitte Pinjalle, nii lenkitettii koiria ja kateltii telkkuu Pinjalla ja tutustuin sen vanhempiiki paremmi =), ja sit jossai vaihees yöllä mentiin nukkuun.
      LAUANTAI!!
         Herrättiin oisko ollu siinä jossain klo 10 paikkeilla ja sitte siinä syötii katottii telkkarii Pinjan mummo kävi pyörähtää ja sit "pelasin" (eli katoin ja olin toisina silminä) Pinjan veljen Valtterin kanssa jotai jännää timantti peliä facebookissa :D.
       No oiskoha kello ollu jotai neljän paikkeilla ko sitte rupesin miettii et pitäsköhä sitä sit lähtee stadissa käymään ku olin ihmisille luvannu nii sitte ruvettii ekaks Pinjan kanssa miettii et vieläkö toiseks yöks jäisin ja niinhä siinä sitte kävi että päätettii että oon toisen yön mutta käyn stadissa moikkaamassa ihmisiä ja aikalailla samat ihmiset siellä oli ku perjantaina mutta muutama niitä oli enemmä kuten esim. Nelly ja Miku :D... No sit siinä meijän/mun luonto haaremiin liitty sitte tomaatti (Mia), ja peruna (Dino) ja nyt meillä on jo kasassa Maanviljelijä, 2x porkkanat, rikkaruoho, tomaatti ja peruna :D + MIKIN ILME!!!!!! joo okei tää on pientä inside läppää mut siis porukka tiettää jos tietää. Sitte joku perkeleen Finkinon duunari hääs meijät sielt sisältä nii oltii sitte siinä ulkona hengaamassa :D. Nii ja Vilma toivottavasti piristyt =). Noh siinä seittemän jälkeen pääsin sitte lähtee ku olin saanu kaikki halattuu ja kuha rikkaruoho ja porkkanat päästi mut menee. Ainii ja  "Yata you bitch! You didn't even noticed me!" *fake bitch slap*
"Sulla on ehkä isommat mutta mulla on isompi jolla voi lävistää" "Hyi mää en enää uskalla olla sun lähellä" Kiitti Yata xDDD nii mäki sua <3.         No olin siin joskus puol 8 aikaa Kontulas ja sit Pinja ja Nea tuli mua vastaa metrikselle käytiin siin sitte pinjan kaa vuokraa leffa nimeltä 1 Missed Call, se on sellanen japanilainen K-15 kauhu leffa vaik kyl varmaa pitäs olla K-18 noh lukekaa itte siit tietoo jos jaksatte :DDD no sit siin hengailtii ja sit se Nea lähti kattoo jotai sen kaverii ja meni mua pakoo ja käytii Pinjan kaa moikkaa jotai sen kaverii noh sitte siin Nea tuli takas ja sit alko taas vinoilee mulle nii loppu tulos oli se että se makas maassa ranne kipeenä ja minä vinoilin sille siinä sen vieressä seisten.
      Nea sit lähti himaa me mentii Pinjalle nii altettiinki melkee heti kattoo sitä leffaa ja sit siin jossai puoles välis käytii syömäs iltapala ja sit jatkettii leffan kattomist se sit loppu siin jossai puolen yön aikaa ja sit kateltii telkkari ja sellast sit mentii nuQ.
      SUNNUNTAI!!!!
Siinä sit tuli herättyy joskus klo 11 aikaa aamusta ja herättelin siinä sitte Pinjan ja käytii syömäs aamupala ja sitte laitoinki kamat kasaa ja lähin kohti kirkkonummea ja sitte matkavarrel kävin ostaa Jennan synttärilahjan ^^ Sitte lähin sen jälkee Kirkkonummel no siinä sitte junassa istuskelin ja sit Jenna oliki sitte oottamassa mua ja sai lahjansa ja juteltii ja sitte menin menin sitte toimistolle roudaamaan kamoi ja sit mentiin kirkolle treenaamaan ja sit chillaatii hoidettii messu pois alta ja sit tulinki taksilla jo himaan ja sit menin alakertaan säätää miksaus konetta kuntoo siellä olinki sitte tunnin verran ja enkä silti saanu sitä toimimaan ja sit aloinki kirjottaa tätä blogii jonka voisin todeta olevan aika saatanan pitkä. Mutta joo SUURI KIITOS kaikkille ihmisille tästä viikonlopusta toivottavasti nähään nopeesti mutta mää lähen nyt suihkuun. Öitä rakaat ihmiset. Nuku hyvin koko Suomi. Soronoo vai miten se oli moikka! \o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti