8. lokakuuta 2010

Joo kiitti moi =D

Joo nonii pari päivää ollu tosiaan niin tylsiä että en oo oikeesti jaksanu niistä mitään keksiä mutta tänään olin stadis (ylläri pylläri). Ostin ittelle uuden sellasen pitkän puuvilla takin oli nääs 50% ales ja sitte ostin Shinylt ruskeen stetsonin =D Mää en kyllä ymmärrä miks ihmiset inhos sitä stetsonii.... Mut siis erikoista tässä päivässä oli/on se että tää päivä on täynnä draamaa ihan oikeesti kännissä ihmiset sanoo asioita mitä niitten ei kuuluis, ja sit kaikki vaa itkee ja juttelee pienis porukois ja sitko viä mulle ei kerrota mitään paitsi pienii asioita ja silti yritän selvittää ihmisten välejä samalla ja kaikista tulee kyllä aika jänniä tyyppejä ku ne on humalassa tulin sellasen huomanneeks.                         Ja Pinjan näin tänään ekaks selvin päin ja sittä aika lailla humalassa tai ainaki siltä se näytti ko se hoiperteli siihen malliin =DD voiku se on sulonen pienes hiprakas ja sit vaikka en ollu ees stadissa enää nii mulle soitetaa ja draama jatkuu nii perkule et mää oon täynnä tätä draamaa tältä päivältä.... Ja kiitti Nooral ja Jeminal ko piditte mulle seuraa illal stadis ko kaikki muut lähti johki vitun kiasmalle perkele...                        Nii ja tosiaan tulin miettineeks että tosiaan lukeeko mun blogia kukaa muu ko mun tutut ihan oikeesti joten tälläinen pyyntö että jos en tunne sinua ja tykkäät lukea mun blogia heitä jotai kommenttia tän merkinnän kommiin :P 

6 kommenttia:

  1. Mä voin lukee:) Tiiän kyll sut mut oon aika 100% varma ettet muista muaXD

    VastaaPoista
  2. etteks te enää seurustele tytin kaa? 8<

    VastaaPoista
  3. Ei en oo seurustellu Tytin kanssa ööööö.... melkee puolee vuotee

    VastaaPoista
  4. Ootko menossa Tsukiin?

    VastaaPoista
  5. juu olen tulossa tsukiin vain ensimmäiseksi päiväksi :P

    VastaaPoista
  6. Kivaa, ehkä nähään siell:) Voin moikata jos tormään;D

    VastaaPoista